بهترین و برترین و متفاوت ترین وبلاگ

شمسیا | شمسیا . بلوگ اسکای |shamsia | www.shamsia.blogsky.com|shamsia.blogsky

بهترین و برترین و متفاوت ترین وبلاگ

شمسیا | شمسیا . بلوگ اسکای |shamsia | www.shamsia.blogsky.com|shamsia.blogsky

سوئیتهای مجلل دنیا (> نظر بدبد <)

با فرارسیدن فصل تعطیلات و گرم تر شدن هوا، میزان مسافرت های داخلی و خارحی در کشورهای جهان افزایش می یابد. افراد مختلف سعی می کنند تا با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اند مقصدی را انتخاب کرده و هزینه های خود را با آن هماهنگ سازند. اما در این میان افرادی هم هستند که هزینه های سفر و محل اقامت برای آنها هیچ اهمیتی نداشته و تنها جاذبه های لوکس، اشرافی و گردشگری محل اقامت در انتخاب نهایی آنها موثر است. در ادامه تور کوتاهی از مجلل ترین سوئیت های جهان که هزینه اقامت یک شب در برخی از آنها حتی اعداد پنج رقمی (به دلار) را نیز نشان می دهد، خواهیم داشت.

نورث آیلند ویلاز، ویلا 11 

شمسیا | www.shamsia.blogsky.com


مکان: نورث آیلند، سیشلز، آفریقا 
هزینه هر شب اقامت: 4800 دلار برای هر نفر 
اندازه: 4890 فوت مربع 

ویژگی: ویلاهایی دست ساز، دارای دو اتاق خواب، حمام از سنگ مرمر، درب های کشویی که منظره ای بی نظیر از دریا را همواره در پیش روی ساکنین قرار می دهد، امکانات کامل صوتی و تصویری و استخر شخصی برخی از ویژگی های ویلاهای این مجموعه را تشکیل می دهد. ویلا 11 بهترین و گران ترین سوئیت این مجموعه بوده و اخیرا ویلیام و کیت زوج سلطنتی بریتانیا نیز ماه عسل خود را در این مکان گذرانده اند. هزینه اجاره 11 ویلای این مجموعه برابر با 720 هزار دلار اعلام شده است.

 



برج العرب، سوئیت رویال 

شمسیا | www.shamsia.blogsky.com
 
مکان: دوبی، امارات 
هزینه هر شب اقامت: بین 3500 تا 6800 دلار 
اندازه: 2500 فوت مربع 
ویژگی: این سوئیت دوبلکس دارای دو اتاق خواب بوده که از سینما و آسانسور شخصی، تخت خواب گردان، حمام هایی از سنگ مرمر در کنار کاملترین امکانات رفاهی و سرگرمی و استفاده از طلای 24 عیار در جای جای آن بهره مند است.



هتل قصر ابوظبی، سوئیت قصر 

شمسیا | www.shamsia.blogsky.com

مکان: ابوظبی، امارات 
هزینه هر شب اقامت: بین 3500 تا 12 هزار دلار
اندازه: 2230 فوت مربع 
ویژگی: برخورداری از 3 تخت خواب بزرگ و مجلل، بالکنی بسیار بزرگ با چشم اندازی بسیار زیبا، حمام هایی از سنگ مرمر و جکوزی، آسانسور شخصی که امکان دسترسی مستقیم به داخل سوئیت را فراهم می کند و تزییناتی مجلل و باشکوه از بهترین مواد، همه در قصری کوچک واقع در هتل قصر امارات قرار گرفته اند!

 


پالمیلا ریزورت، ویلا کُرتز 


شمسیا | www.shamsia.blogsky.com

مکان: لُس کابُس، مکزیک 
هزینه هر شب اقامت: بین 8 تا 14 هزار دلار 
اندازه: 10 هزار فوت مربع
ویژگی: برخورداری از 4 اتاق خواب که دو عدد از آنها دارای بالکن و چشم اندازی بی نظیر به آبهای اقیانوس بوده، 4 حمام، آشپزخانه داخلی و خارجی، استخری بزرگ، دفتر کار، خدمه 24 ساعته در زمینه های مختلف و قرار گرفتن در منطقه ساحلی خصوصی، بخشی از امکانات این محل اقامت لوکس را در مکزیک تشکیل می دهد.

 


آتلانتیس، سوئیت پل 


شمسیا | www.shamsia.blogsky.com

مکان: جزیره پارادایز، باهاماس 
هزینه هر شب اقامت: در حدود 20 هزار دلار 
اندازه: 4740 فوت مربع 
ویژگی: علت نامگذاری این سوئیت به محل قرار گیری آن در میان دو برج این هتل باز می گردد. لوستری از طلا، سقف های شیشه ای، دو مرکز تفریحی و حمام هایی مجلل و باشکوه به همراه جکوزی بخشی از امکانات مجلل و پیشرفته این سوئیت را تشکیل می دهد.

 



هتل پلازا، سوئیت رویال پلازا 

شمسیا | www.shamsia.blogsky.com

مکان: نیویورک، آمریکا 
هزینه هر شب اقامت: 30 هزار دلار 
اندازه: 4490 فوت مربع 
ویژگی: این سوئیت با الهام از دربار لویی پانزدهم ساخته شده و دارای سه اتاق خواب، اتاق سرگرمی، یک کتابخانه شخصی شامل برخی از کتاب های نفیس انتشارات آسولاین، سالن ورزش، آشپزخانه به سبک وایکینگ وامکانات کامل صوتی و تصویری است.

 



هتل مارتینز، پنت هاوس پرستیژ 


شمسیا | www.shamsia.blogsky.com

مکان: کن، فرانسه 
هزینه هر شب اقامت: 35 هزار دلار 
اندازه: 3390 فوت مربع 
ویژگی: دو اتاق خواب، بالکنی بزرگ با چشم اندازی زیبا به خلیج کن و کوه ها و جزایر اطراف آن، ارائه خدمات 24 ساعته، استخر روباز، استفاده از فن آوریهای نوین و امکانات تفریحی پیشرفته بخشی از امکانات مختلف این پنت هاوس را تشکیل می دهد.

 



هتل پالمز، سوئیت هیو هفنر 

شمسیا | www.shamsia.blogsky.com

مکان: لاس وگاس، آمریکا 
هزینه هر شب اقامت: 40 هزار دلار 
اندازه: 9 هزار فوت مربع 
ویژگی: در این واحد دوبلکس تقریبا برای 250 نفر فضا وجود دارد. تخت خواب گردان با سقف شیشه ای، استخر و جکوزی با دیواره های شیشه ای، میز بیلیارد، اتاق سرگرمی و امکانات کامل صوتی و تصویری، آسانسور شیشه ای، سالن ورزش و اتاق ماساژ بخشی از امکانات بزرگترین سوئیت جهان را تشکیل داده است. 
 

 


هتل رئیس جمهور ویلسون، سوئیت رویال پنت هاوس
 

شمسیا | www.shamsia.blogsky.com

مکان: ژنو، سوئیس

هزینه هر شب اقامت: 65 هزار دلار 

اندازه: 5511 فوت مربع 

ویژگی: دومین سوئیت بزرگ جهان پس از سوئیت هیو هفنر که در طبقه هشتم هتل رئیس جمهور ویلسون واقع شده و دارای 12 اتاق، 12 حمام با امکانات کامل، میز بیلیارد، سالن ورزش، آسانسور و تراس شخصی است. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد