بهترین و برترین و متفاوت ترین وبلاگ

شمسیا | شمسیا . بلوگ اسکای |shamsia | www.shamsia.blogsky.com|shamsia.blogsky

بهترین و برترین و متفاوت ترین وبلاگ

شمسیا | شمسیا . بلوگ اسکای |shamsia | www.shamsia.blogsky.com|shamsia.blogsky

ترجمه ترانه آوریل لاوین آلبوم Let"s Go (> نظر بدید <)

شمسیا| آوریل لاوین | WWW.SHAMSIA.BLOGSKY.COM


Losing Grip


Lyrics to Losing Grip : Are you aware of what you make me feel, baby

Right now I feel invisible to you, like I'm not real

Didn't you feel me lock my arms around you

Why'd you turn away?

Here's what I have to say I was left to cry there,

waiting outside there grinning with a lost stare

That's when I decided


[chorus]

Why should I care

Cuz you weren't there when I was scared I was so alone

You, you need to listen I'm starting to trip,

I'm losing my grip and I'm in this thing alone


Am I just some chick you place beside you to take somebody's place

when you turn around can you recognize my face you used to love me,

you used to hug me

But that wasn't the case

Everything wasn't ok I was left to cry there

waiting outside there grinning with a lost stare

That's when I decided


[chorus]


Crying out loud I'm crying out loud

Crying out loud I'm crying out loud


Open your eyes

Open up wide

Why should I care

Cuz you weren't there

when I was scared I was so alone Why should I care

Cuz you weren't there when I was scared I was so alone

Why should I care

If you don't care then I don't care were not going newhere

Why should I care cuz you weren't there when I was scared I was so alone

Why should I care If you don't care then i don't care were not going newhere





از دست دادن کنترل


آیا تو از این احساسی که در من به وجود آوردی آگاهی؟

من احساس نا مشخصی به تو دارم درست مثل اینکه وجود ندارم

آیا تو من رو احساس نکردی که دستم رو به دورت حلقه زدم؟

چرا برگشتی؟(چرا وقتی من رو دیدی رفتی؟

اینجاست اون چیزیکه می خواستم بگم

من گریان اونجا رو ترک کردم.اون بیرون انتظار میکشم در حالی که با یک نگاه شکست خورده پوزخند میزنم

و اون زمانی بود که تصمیم خودم رو گرفتم



من چرا باید اهمیت بدهم.؟ احتیاط کنم.

چون تو اونجا نبودی زمانی که من خیلی تنها بودم و می ترسیدم

تو احتیاج داری بشنوی

من در حال رفتنم.من به تنهای دارم کنترل خودم رو از دست میدم


آیا من برای تو فقط حکم یک دختر ک.چولو رو داشتم که بتونم برای تو جای بقیه رو بگیرم

وقتی برگشتی من رو شناختیمن همونی هستم که یک روزی عاشقش بودی و در آغوشش میگرفتی

ولی اون راهش نبود

هیچ احساس خوبی نداشتم



من چرا باید اهمیت بدهم.؟ احتیاط کنم.

چون تو اونجا نبودی زمانی که من خیلی تنها بودم و می ترسیدم

تو احتیاج داری بشنوی

من در حال رفتنم.من به تنهای دارم کنترل خودم رو از دست میدم


با صدای بلند گریه میکنم با صدای بلند گریه میکنم

چشم هایت را کاملا باز کن

با چشمانی کاملا باز


من چرا باید اهمیت بدهم.؟ احتیاط کنم.

چون تو اونجا نبودی زمانی که من خیلی تنها بودم و می ترسیدم

اگر تو اهمیت نمیدهی من هم اهمیت نمی دهم و دیگر با هم کاری نداریم.


..............................................................


Complicated


 Uh huh, life's like this

Uh huh, uh huh, that's the way it is

Cause life's like this

Uh huh, uh huh that's the way it is


Chill out whatcha yelling' for?

Lay back it's all been done before

And if you could only let it be

you will see

I like you the way you are

When we're drivin' in your car

and you're talking to me one on one but you've become


Somebody else round everyone else

You're watching your back like you can't relax

You're tryin' to be cool you look like a fool to me

Tell me


Why you have to go and make things so complicated?

I see the way you're acting like you're somebody else gets me frustrated

Life's like this you

And you fall and you crawl and you break

and you take what you get and you turn it into honesty

and promise me I'm never gonna find you fake it

no no no


You come over unannounced

dressed up like you're someone else

where you are and where it's sad you see

you're making me

laugh out when you strike your pose

take off all your preppy clothes

you know you're not fooling anyone

when you've become


Somebody else round everyone else

Watching your back, like you can't relax

Trying to be cool you look like a fool to me

Tell me


Why you have to go and make things so complicated?

I see the way you're acting like you're somebody else gets me frustrated

Life's like this you

and You fall and you crawl and you break

and you take what and you get and you turn it into

honesty

promise me I'm never gonna find you fake it

no no no


Chill out whatcha yelling for?

Lay back, it's all been done before

And if you could only let it be

You will see


Somebody else round everyone else

You're watching your back, like you can't relax

You're trying to be cool, you look like a fool to me

Tell me


Why you have to go and make things so complicated?

I see the way you're acting like you're somebody else gets me frustrated

Life's like this you

and You fall and you crawl and you break

and you take what and you get and you turn it into

honesty

promise me I'm never gonna find you fake it

no no no


Why you have to go and make things so complicated?

I see the way you're acting like your somebody else gets me frustrated

Life's like this you

You fall and you crawl and you break

and you take what you get and you turn it into honesty

promise me I'm never gonna find you flaking

no no no



پیچیده


زندگی اینگونه است

همینطور که هست

دلسردی رو کنار بگذارید

فریاد زدن برای چیست

گذشته را کنار بگذارید

و اگر تو اجازه بدی خواهی دید

من راه و روش تو رو دوستدارم

زمانی که ما در ماشین تو با هم حرکت می کنیم

و تو رودررو با من صحبت می کنی.

تو وقتی میری پیش بقیه یک آدم دیگه میشی.عوض میشی


پشتت رو نگاه کن(به گذشته نگاه کن)

انگار نمی توانی راحت باشی

تو سعی داری آروم باشی

تو نسبت به من دیوانه شده ای


بگو به من


چرا باید هر چیز رو بغرنج و پیچیده کنی

من راهی که تو در اون هستی میبینم

رفتار تو مانند کسی است که من رو سرخورده می کنه

اینگونه زندگی


افتادن تو. خزیدن تو. شکست خوردن تو.بردن تو

وقتی شکست می خوری سریع همه چیز رو جفت و جور می کنی

صادقانه به من قول بده که من هرگز تورو وانمودگر نبینم


نه نه نه


بی خبر از همه جا سر و کلت پیدا میشه

زیبا بپوش انگار کسی دیگر هستی

تو کجا هستی تو کجا نشستی

تو میبینی تو من رو جدی نمیگیری

-

اون لباس های بچه گونه رو در بیار

تو میدونی

تو با هر کسی شوخی نمیکنی

.........................................................

 

 

Skater Boy


He was a boi she was a girl can i make it any more obvious he was a punk she did

ballet what more can i say he wanted her she'd never tell secretly she wanted him as well but

all of her friends stuck up their nose they had a problem with his baggy clothes


[chorus]

He was a sk8ter boi she said see ya later boi he wasn't good enough for her

She had a pretty face but her head was up in space she needed to come back down to earth


5 years from now she sits at home feeding the baby she's all alone she turns on tv guess who

she sees sk8ter boi rockin up MTV she calls up her friends they already know and they've all got

tickets to see his show she tags along stands in the crowd looks up at the man that she turned

down


[chorus]

He was a sk8ter boi she said see ya later boi he wasn't good enough for her now he's a

super star slamin on his guitar does your pretty face see what he's worth?


Sorry girl but you missed out well tough luck that boi's mine now we are more than just good

friends this is how the story ends too bad that u couldn't see, see the man that boi could be

there is more that meets the eye I see the soul that is inside


He's just a boi and Im just a girl can I make it any more obvious we are in love haven't you heard

How we rock eachothers world


[chorus]

I'm with the sk8ter boi I said see ya later boi I'll be back stage after the show I'll

be at the studio singing the song we wrote about a girl you used to know




اسکیت باز


اون یک پسر بود و اون یک دختر

مگر واضح تر از این هم مو توان گفت؟

اون پسر یکولگرد بود و اون دختریک رقاص باله بود

دیگر بیشتر از این چه میتوانم بگویم؟

پسر دختر را می خواست

ولی اون دختر هیچ وقت نگفت که خودش هم پسر را می خواهد

دوستان اون دختر افاده ای بودن

انگاربا لباس های بگی اون پسر مشکل داشتن

اون پسر اسکیت باز بود ولی دختر به اون میگفت عقب افتاده.

چون اون دو مناسب یکدیگر نبودند

درست است که دختر زیبا بود اما زیاد بلند پرواز بود باید به زمین بر میگشت

الان پنج ساله که تو خونه میشینه و به بچه غزا میده اون کاملا تنهاست

تلوزیون رو روشن میکنه حدس بزنید چه کسی رو میبینه

پسر اسکیت باز که در mtv در حال نمایش دادن است

فوری به دوستاش تلفن میزنه تا به اونها هم خبر بده

اما اونها زود تر فهمیده بودندو از قبل بلیت تهیه کرده بودند که نمایشش را ببینند

بالاخره با تلاش زیاد خودش رو بین جمعیت جا میده

حالا داره یک مردی رو میبینه که یک روزی تردش کرده بود

اون پسر یک اسکیت باز بود و اون دختر به اون میگفت عقب افتاده

اون دو نفر به هم نمی خوردند

اما حالا اون پسر یک فوق ستاره شده

به گیتارش چنگ میزد

آیا چهره ی زیبایت می تواند ببیند که اون پسر چقدر ارزش داشت؟

متاسفم اما تو اون رو از دست دادی

و حالا دیگر مطمئنا اون پسر مال من است

ما دو نفر بیشتر از دو دوست خوب برای هم هستیم

و این پایان داستانه

چقدر بد که تو نتوانستی مردی رو ببینی که اون پسر می توانست از خودش بسازد

خوب!چیز های با ارزش تر از ظاهر هم وجود داره و اون باتن که من میبینم

اون فقط یک پسر و من هم فقط یک دخترم

دیگر واضح تر از این؟

ما عاشق هم هستیمنگاه کن چطور دنیای یکدیگر رو دگرگون کرده ایم!!

من با پسر اسکیت باز هستم

من همونی هستم که به اون گفتم عقب افتاده

بعد نمایش.پشت صحنه خیلی خوش میگذره

من به استدیو خواهم رفت و آهنگی را می خوانم که با هم نوشتیم

راجع به همان دختری که خودت می دانی.

 

.............................................................

 

 

I'm With You


 I'm Standing on a bridge

I'm waitin in the dark

I thought that you'd be here by now

Theres nothing but the rain

No footsteps on the ground

I'm listening but theres no sound


Isn't anyone tryin to find me?

Won't someone please take me home

It's a damn cold night

Trying to figure out this life

Wont you take me by the hand

take me somewhere new

I dont know who you are

but I'm, I'm with you


im looking for a place

searching for a face

is there anybody here i know

cause nothings going right

and everythigns a mess

and no one likes to be alone


Isn't anyone tryin to find me?

Won't someone please take me home

It's a damn cold night

Trying to figure out this life

Wont you take me by the hand

take me somewhere new

I dont know who you are

but I'm, I'm with you


oh why is everything so confusing

maybe I'm just out of my mind

yea yea yea


It's a damn cold night

Trying to figure out this life

Wont you take me by the hand

take me somewhere new

I dont know who you are

but I'm, I'm with you


Take me by the hand

take me somewhere new

I dont know who you are

but I'm, I'm with you

I'm with you


Take me by the hand

take me somewhere new

I dont know who you are

but I'm, I'm with you

I'm with you

I'm with you...



من با تو هستم


روی پل استادم

در تاریکی انتظار می کشم

تا الان فکر می کردم که تو اینجا هستی

اینجا چیزی جز باران نمی بارد

هیچ جای پایی روی زمین دیده نمی شود

من گوش می دهم اما صدایی نیست

کسی سعی در پیدا کردن من نداره

کسی نخواهد بود که من رو به خانه ببرد

این شب سرد لعنتی است

سعی دارم این زندگی رو درک کنم

نمی خواهی دست من رو بگیری؟

من را به جای جدیدی ببری

من نمی دونم تو چه کسی هستی

اما من با تو هستم

در جستوجوی مکانی هستم

به دنبال چهره ای میگردم

هر کسی اینجا هست من میدونم

چون چیزی درست پیش نمی رود

هر چیزی کثیف و درهم خورده است

هیچ کس تنهایی رو دوست نداره

چرا هر چیزی گیج کننده است؟

شاید فقط حافظه ام رو از دست داده ام.

 

..............................................................

 

 

Mobile


Went back home again

this sucks gotta pack up and leave again

say goodbye to all my friends

can't say when I'll be there again

It's time now to turn around

Turn my back on

EVERYTHING everything....


[chorus]

Everythings changing when I turn around all out of m control I'm a mobile

Everythings changing everywhere I go all out of y control I'm a mobile.


Start back at this life

Stretch myself back into the vibe

I'm waking up to another TV GUIDE

It's time now to turn around

Turn and walk on this crazy ground oh oh oh....


[chorus]

Everythings changing when I turn around all out of my control Im a mobile

Everythings changing when I turn around all out of my control

Everywhere I go Im a mobile


Hanging from the ceiling lifes a mobile spinning round

with mixed feelings crazy & wild ...

sometimes I wanna SCREAM OUT LOUD ....


Everythings changing

everywhere I go

All out of my control

Everythings changing

everywhere I go out of what I know


[chorus]




سرگردان


بر میگردم به خانه.این جوراب ها دیگر باید جمع شوند و با اینجا خداحافظی کنند

با دوستانم خدا حافظی می کنم.نمی توانم حدس بزنم چه زمانی دوباره اینجا را می بینم

وقتش رسیده که به همه چیز پشت کنم باید بر گردم و همه چیز را فراموش کنم

می خواهم همه چیز را عوض کنم وقتی برگردم و همه چیز را فراموش کنم.من یک سرگردانم

این زندگی را از صفر شروع کن

خودم را به سوی مهربانی میکشممن بیدار شده ام تا بگویم سعی کردم

دیگه وابسته نیستم میتونم رو پای خودم بایستم

الان وقتشه که عوض بشم

می خواهم خودم تجربه کنم(وقتی که خودت وارد این دنیای دیوانه بشیو تجربه کنی)


می خواهم همه چیز را عوض کنم وقتی برگردم و همه چیز را فراموش کنم.بهتر میشه همه چیز

من یک سرگردانم


زندگی یک سرگردان مشخص نیست(روی هواست)

با آمیخته ای ازجنون و دیوانگی دور سر آدم میچرخه

بعضی اوقات دوست دارم با صدای بلند جیغ بزنم


همه چیز عوض میشه هر جا که میرم

خارج از کنترل من

همه چیز عوض میشه هر جا که میرم

فراتر از دانسته های من.

 

.................................................................

 

Tomorrow


And I wanna believe you,

When you tell me that it'll be ok,

Ya I try to believe you,

But I don't


When you say that it's gonna be,

It always turns out to be a different way,

I try to believe you,

Not today, today, today, today, today...


[Chorus:]


I don't know how to feel,

tomorrow, tomorrow,

I don't know what to say,

tomorrow, tomorrow

Is a different day


It's always been up to you,

It's turning around,

It's up to me,

I'm gonna do what I have to do,

just do


Gimme a lil time,

Leave me alone a little while,

Maybe it's not too late,

not today, today, today, today, today...


[Chorus:]


I don't know how to feel,

tomorrow, tomorrow,

I don't know what to say,

tomorrow, tomorrow

Is a different day


And I know I'm not ready,

Maybe tomorrow


And I wanna believe you,

When you tell me that it'll be ok,

Ya I try to believe you,

Not today, today, today, today, today...


Tomorrow it may change [4x]



فردا


میخوام که تو رو باور کنم

وقتی که بهم دلگرمی میدی و میگی همه چیز درست میشه

میخوام که تو رو باور کنم

اما نمی تونم


وقتی تو میگی که اون میخواد که بوجود بیاد

اون همیشه چیز دیگری از آب در میاد

من سعی دارم که تو رو باور کم

من نمی دونم فردا چه احساسی خواهم داشت

فردا

من نمیدونم فردا چی بگم

فردا

فردا روز دیگری است


همیشه نوبت تو بوده

اون میچرخه

نوبت به من میرسه

من می خوام کاری رو انجام بدم که مجبورم

فقط نمی تونم


به من کمی وقت بدید

یک مقدار من رو تنها بگزارید

شاید اون خیلی طول نکشه


اما نه امروز! اما نه امروز! اما نه امروز!


من نمیدونم فردا چه احساسی خواهم داشت

فردا

من نمی دونم فردا چی بگم

فردا

فردا روز دیگری است


بله بله من می دونم من آماده نیستم

بله بله شاید فردا


بله بله من می دونم من آماده نیستم

بله بله شاید فردا


و من می خوام که تو رو باور کنم

وقتی به من میگی که احساس خوبی حکمفرما ست

بله من سعی دارم تو رو باور کنم

اما نه امروز! اما نه امروز! اما نه امروز!


 .............................................................

 

 

Nobody's Fool 


Fall back

Take a look at me

And you'll see I'm for real

I feel what only I can feel

And if that don't appeal to you

Let me know

And I'll go

'Cuz I flow

Better when my colors show

And that's the way it has to be

Honestly

'Cuz creativity could never bloom

In my room

I'd throw it all away before I lie

So don't call me with a compromise

Hang up the phone

I've got a backbone stronger than yours

La la la la la la

La la la la la la la

La la la la la la


[chorus]

If you're trying to turn me into someone else

Its easy to see I'm not down with that

I'm not nobody's fool

If you're trying to turn me into something else

I've seen enough and I'm over that

I'm not nobody's fool

If you wanna bring me down

Go ahead and try

Go ahead and try


You don't know

You think you know me like yourself

But I fear

That you're only telling me what I wanna hear

But do you give a damn

Understand

That I can't not be what I am

I'm not the milk and cheerios in your spoon

Its not a simple hearing but not so soon

I might've fallen for that when I was fourteen

In a little more dream

But its amazing what a couple can mean

La la la la la la

La la la la la la la

La la la la la la


[chorus]


Go ahead and try

Try and look me in the eye

But you'll never see inside

Until you realize, realize

Things are trying to settle down

Just try to figure out

Exactly what I'm about

If its with or without you

I don't need you doubting me


[chorus]


La la la la la la

La la la la la la la

La la la la la la


Would you be laughing out loud

If I played to my own crowd

Try


بازیچه ی کسی نیستم


ترقی ترقی

ترقی پیشرفت

پیشرفت پیشرفت

پیشرفت


عقب نشینی کن .به من نگاه کن

تو خواهی دید

من واقعی هستم

من احساس می کنم که فقط خودم احساس دارم

اگه جذابیتی برات نداره بگو من بدونم

و من خواهم رفت

چون من میرم

بهتر از زمانی که جلوه من نشون داده میشه

و این تنها راهیست که میتونه باشه

صادقانه

خلاقیت نتونست شکوفا بشه

در اتاق من

I THOW IT ALL AWAY BEFORE I LIE

با میانه روی با من صحبت نکن

تلفن رو قطع کن من پشتوانه ی قوی تر از تو دارم


پیشرفت لا لا لا لا لا

لا لا لا لا پیشرفت لا لا لا


اگه تو سعی داری که من رو به شخص دیگری تبدیل کنی

دیدنش آسونه ولی من با این چیز ها عوض نمیشم

من زرنگ نیستم من زرنگ نیستم

اگه تو سعی داری من رو به چیز دیگری تبدیل کنی

من اون رو دیده ام.من چیزی نیستم.من فراتر از اونم

من زرنگ نیستم من زرنگ نیستم

اگه تو میخوای من رو سرنگون کنی(عوض کنی)

سریع شروع کن و سعی کن

بی وقفه شروع کن و سعی کن


نمی دونی

تو فکر می کنی که من رو مثل خودت می شناسی

اما من می ترسم

از اینکه تو فقط داری به من میگی چه چیزی میخوام بشنوم

اما آیا تو توجه داری؟

بفهم

که من نمیتونم

چیزی که من هستم نباش

من شیر نیستم در قاشق تو برای نوشیدن

این یک شنیدن ساده نیست اما به زودی

ممکنه به خاطرش از بین بروم در 14 سالگی

IN A LITTLE MOARF-DREAM

اما اون سرگرم کننده و جالب ترین سالهایی بود که می تونست باشه


سعی کن تو چشم هام نگاه کنی

اما هرگز تو درون رو نمی بینی

تا زمانی که درک کنی(مهو بشی)

تو باید بهمی اون چیزی که سعی داری آرومش کنی من هستم

فقط سعی کن که تغییر کنی به دقیقا اون چیزی که من هستم

اگه بشه با تو یا بدون تو

من نیازی ندارم که بهم شک کنی



نظرات 2 + ارسال نظر
poone چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:00

merciiii vaghean.tarife ahangaye avrilo shenide budam ama ta hala manishuno nemidunestam kheiiili ghashang bud dasset dard nakone

پونه جان قابلی نداشت عزیزم کاری نکردم ام دوستات درست گفتن و قشنگترین آهنگ آوریل از لحاظ معنی و موزیک ترانه وقتی رفتی یا وقتی نیستی ( WHEN YOUR GONE ) هستش که فوق العاده است ایشالله اونارم میزارم به موقعش گلم

درسا جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:57 http://dorsa1378.blogfa.com/

ممنون بابت متن ها به منم سر بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد